با توجه به مسائل گوناگونی که جهان با آن روبهروست، امروزه بیش از پیش نیاز به وجود ابر قهرمانان احساس میشود. تمایل به جستجوی قهرمانان از سطح زندگی شخصی فراتر رفته و در تجارت و کسبوکار هم احساس میشود. به عنوان مثال شرکتهای امروزی به دنبال یافتن قهرمانی برای حفظ قدرت یا رها شدن از مشکلات و دردسرهای گوناگون هستند.
در داخل شرکتها، فرصت برای نقش افرینی قهرمانان بسیار است. هر یک از بخشهای شرکت میتواند قهرمانی داشته باشد که ان بخش از کسب و کار را به سمت و سوی بهتری سوق دهد.
به نظر میرسد کارآفرینان سازمانی همان قهرمانانی هستند که میتوانند شرکتها یا سازمانهای مختلف را گرد هم آورند و در صنعت خود تغییراتی ایجاد کنند. کارآفرین هوشمند میخواهد کسب و کار را به درجه ای از نوآوری برساند تا مزیت رقابتی را تجربه کند. این طرز تفکر اکنون در نحوه عملکرد کارکنان در بسیاری از محیطهای کاری قابل رویت است.
ادامه مطلب
اشتراک گذاری در تلگرام
تبلیغات
درباره این سایت